Asociația de Management Delta Dunării, 3 ani de provocări, greutăți, dar și foarte multe satisfacții

Asociația de Management al Destinației Turistice Delta Dunării împlinește 3 ani. 3 ani de provocări, greutăți, dar și foarte multe satisfacții, de zâmbete fericite alături de prieteni adevărați.

Asociația de Management Delta Dunării, 3 ani de provocări, greutăți, dar și foarte multe satisfacții


Asociația de Management al Destinației Turistice Delta Dunării împlinește 3 ani. 3 ani de provocări, greutăți, dar și foarte multe satisfacții, de zâmbete fericite alături de prieteni adevărați.

Asociația a apărut ca o necesitate, pe fondul lipsei unei strategii privind promovare integrată a destinației turistice, context în care o parte a industriei ospitalității tulcene a considerat că unitatea îi poate face mai buni, mai rezistenți, mai eficienți și AȘA A FOST. De aici și motto-ul Asociației Delta Dunării – „DOAR UNIȚI SUNTEM MAI BUNI”. 
În acești 3 ani au existat și contestatari, care nu înțelegeau conceptul de parteneriat public-privat sau esența activității de promovare turistică sau care au încercat să ne atribuie un rol politic, dar cu mult mai mulți au fost cei care ne-au apreciat activitatea și care ne-au susținut, indiferent de vremuri sau funcții vremelnic ocupate. 

Asociația Delta Dunării, cu pași mărunți, dar siguri, și-a dovedit profesionalismul, rezultatele vorbind de la sine, și, cu un buget redus în comparației cu asociații similare din țară, a asigurat destinației turistice o dezvoltare sustenabilă, abordând o promovare bazată pe protejarea patrimoniului natural și cultural al Deltei, definind o nouă formă de turism care înglobează toate caracteristicile eco ale destinației – „TURISMUL DELTAIC”.

Anul 2020 a reprezentat piatra de încercare în existența asociației, în contextul celei mai mari provocări mondiale, Asociația Delta Dunării dovedindu-și o dată în plus utilitatea, prin asumarea responsabilității de a reprezenta industria ospitalității tulcene în dialogul cu Guvernul României, dar și prin cooptarea ca membru în cele mai reprezentative structuri naționale de turism – ALIANȚA PENTRU TURISM și FEDERAȚIA ASOCIAȚILOR DE PROMOVARE TURISTICĂ DIN ROMÂNIA. Calitatea de membru, inclusiv în Consiliile Directoare ale celor două structuri naționale, a asigurat industriei ospitalității tulcene o voce puternică, inclusiv la nivel decizional în turismul din România.
În cei trei ani de existență, Asociația Delta Dunării a organizat sau a fost partener în nu mai puțin de 54 de evenimente de promovare națională și internațională, iar destinația turistică a fost promovată prin 1350 articole, reportaje și interviuri în mass-media regională, națională și internațională. 
Toate acestea nu s-ar fi putut realiza fără o echipă consolidată, fără membrii și partenerii asociației, fără susținerea comunităților locale, cărora le mulțumim pentru susținere și pentru încrederea acordată. Actuala criză sanitară și economică, dificultățile majore cu care se confruntă industria ne arată încă odată că doar parteneriatul public-privat și asocierea constructivă reprezintă soluția pentru succes și, îndrăznim să spunem lucrurilor pe nume, pentru supraviețuire – „DOAR UNIȚI SUNTEM MAI BUNI”.