Poşta Română a deschis prima subsidiară externă în Republica Moldova
Compania Națională Poșta Română a inaugurat, astăzi, la Chișinău prima subsidiară externă.
Compania Națională Poșta Română a inaugurat, astăzi, la Chișinău prima subsidiară externă. Poșta Română SRL continuă parteneriatul comercial cu Întreprinderea de Stat “Poșta Moldovei”, oferind publicului servicii complementare acesteia, chiar din Chișinău.
Potrivit unui comunicat al poștei Române, pentru început, operatorii de servicii interesați de tipar, insert în plicuri și distribuire din Republica Moldova le pot realiza pe toate, integrat, la Fabrica de Timbre, sucursală a Poștei Române. Totodată, prin prezența noastră pe piața din Republica Moldova ne dorim să creștem semnificativ volumele actuale și frecvența rutelor poștale dintre cele două țări.
“Poșta Română a trecut Prutul și mă bucur să fim astăzi aici, la acest moment simbolic. Este o relație cu totul și cu totul specială și cred că se încadrează în acest vis pe care îl avem împreună, al spațiului digital comun”, a declarat Sebastian Burduja, ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării.
Deschiderea primei subsidiare externe a Poștei Române la Chișinău se înscrie în eforturile proiectului “România – hub logistic“. Prin acest proiect, printre altele, Poșta Română intenționează să sprijine integrarea spațiului geografic al Republicii Moldova în vederea dezvoltării unui nod logistic important în zona Europei de Sud–Est.
“A fost o dezvoltare naturală a Companiei Naționale Poșta Română către Republica Moldova. În acest fel, aducem lumea mai aproape. Încercăm să creăm acest pod și în industria noastră, prin care să conectăm și mai bine cetățenii din Republica Moldova cu cetățenii României”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale Poșta Română.
Înființarea subsidiarei din Chișinău are ca punct de plecare memorandumul privind strategia de dezvoltare a Poștei Române prin Digitalizare - Automatizare – Robotizare-Tehnologizare (D.A.R.T.), aprobat de către Guvern în aprilie 2022. Prin acest act, Compania și-a asumat internaționalizarea, respectiv elaborarea unor strategii pe termen lung pentru a-și lărgi aria în care activează. Un prim pas către această țintă a fost îndeplinit astăzi.